Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

måndag 25 januari 2016

Don´t f**king google it!!

Efter lite funderingar hit och dit bestämde jag mig för att INTE googla "förändringar på sköldkörtlen" sen jag fick beskedet i fredags. Helgen har tillbringats på jobbet där jag gjort mitt bästa för att inte grubbla sönder mig (vilket jag i vanliga fall är väldigt bra på) och det har gått över förväntan. Det får vara vad det är och när jag får reda på vad det är tar jag det där och då!! Förhoppningsvis är det "bara" stressförändringar och då är jag ju redan en bit på väg ( i alla fall i tanken) mot bättring!!
Klumpen i halsen kom tillbaka med brevet på posten i fredags och det talar ju väldigt mycket för att den beror på inre oro/stress. Den är dock så gott som borta igen - antagligen tack vare min nya inställning som jag kommer att göra mitt allra bästa för att hålla fast vid!

Dagens mat:
Frukost: Min nya favorit - Bananpannkakor med blåbär
Lunch: Varmrökt lax med stekta champinjoner och sallad
Kvällsmat: Köttbullar med stekt vitkål

Dagens träning:
Kommer att bli en promenad på rasten

Dagen Mindfulness:
Kommer att bli en kroppsscanning när jag kommer hem ikväll

Dagens bonus:
Ska på utvecklingssamtal på jobbet och det ser jag fram emot

Dagens neeeeeej:
Kommer att utebli. Det känner jag på mig!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar