Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

torsdag 25 juni 2015

Utanför min bekvämlighetszon

Ikväll har jag för andra gången denna veckan bevisat för mig själv (och kanske lite för min hjärtläkare och min sjukgymnast) att jag kan mer än vad jag tror!
Det började i tisdags med att jag sprang fortare än jag någonsin gjort innan. Jag kände redan första kilometern att det skulle bli en bra runda och glad som en speleman blev jag över att det blev den bästa någonsin!!


I morse fanns ingen tid för dagens planerade runda och jag bestämde mig för att gå in på gymet när jag slutat jobba. Jag vet inte om det hänger kvar sen innan mina hjärtoperationer då jag alltid mådde som sämst på kvällarna men av någon anledning har jag bestämt att jag inte orkar springa på kvällstid.
Innan jag startade löpbandet bestämde jag hur länge jag skulle springa och hur fort jag skulle springa. Efter 5 minuter höll jag på att dö!! MEN jag härdade ut och dö-känslan försvann efter en stund och rätt som det var hade jag gjort min halvtimme! Med en liiiiite snabbare fart än vad jag bestämt den sista kilometern!!


Vad ska jag utsätta mig för nästa gång?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar