Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

torsdag 18 juni 2015

Biggest Losers!!!

Igår gjorde vi ju den där BIA-mätningen och trots mina fina resultat fick jag erkänna mig besegrad av Lottas helt sanslöst imponerande siffror! Fast precis som jag skrev igår känner jag mig som en vinnare ändå med tanke på hur bra jag mår!
Och även om jag hade velat vara sur på henne för att hon totalt utklassade mig så går det ju inte att vara sur på en kompis som tar bussen in till jobbet på sin lediga dag för att gå hem tillsammans med mig!!


Vi gick tillsammans till Rinkaby där hon fortsatte hem till Åhus och jag sprang hem till mitt. Och att börja springa efter en dryg mils rask promenad sög verkligen - jag fick stanna och gå två gånger. Inte på grund av att flåset eller hjärtat protesterade utan för att mina ben var helt slut!
Så nu blir det chill resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar