Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

onsdag 17 juni 2015

Jag ÄLSKAR styrketräning!!

Då var dagen D här och i morse gjorde jag och Eva en BIA-mätning för att kunna avgöra vår lilla tävling. Lotta gör sin senare idag och sen får vi jämföra lite siffror för att avgöra vem som vunnit. Jag är i vilket fall som helst väldigt nöjd med mina resultat. Lite tråkigt att jag tappat muskelmassa sen den senaste mätningen men jag vet att jag slarvat lite med kosten de sista veckorna så det kom inte som en chock. Jag hade gått ner 1.8 kg i vikt sen senaste mätningen så jag är glad att bara 3 hg av det var muskler.



150123
150430
150617
Fettprocent
31,2
29,7
28,4
Muskelmassa
44 kg
45,1 kg
44,8 kg
Inre ålder
38
35
32

Oavsett om jag vinner vår tävling eller ej så känner jag mig definitivt som en vinnare i vilket fall som helst. Jag sover mycket bättre, jag är MYCKET piggare och jag mår helt enkelt toppenbra av styrketräning!! Och att vara 32 år inombords när personbeviset säger 41 år är ju hur trevligt som helst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar