Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

lördag 2 maj 2015

Stora vilodagen

Eller kanske stora ätardagen?!
För på lördagar tränar jag inte och så äter jag precis vad jag vill. 

Om jag är ledig händer det såklart att jag går ut på en promenad, själv eller med delar av eller för den delen hela familjen. Men det hålls inget pulshöjande tempo. 

Gällande maten så äter jag alltid mat jag gillar och jag äter mig alltid mätt. Jag är konstigt nog inte särskilt sugen på onyttigheter mitt i veckan. Jag som alltid varit en riktig sockerråtta. Det kan ha att göra med att jag tränar och inte vill "förstöra" det men det kan även vara för att jag vet att jag får äta precis vad jag vill på lördag. Sen går jag såklart inte helt bananas på lördagar. Bara nästan......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar