Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

söndag 6 juli 2014

Dag 7/21

Första semesterveckan går mot sitt slut men jag har ytterligare två att se fram emot!
Idag hade jag tänkt att springa milen men insåg ganska så snabbt att det helt enkelt var för varmt för att springa. Jag ska till sjukhuset tidigt i morgon bitti för att göra ett arbetsprov (ett EKG samtidigt som jag cyklar) och vill absolut inte riskera att få flimmer.
Istället valde jag att powerwalka 5 minuter, jogga 5 minuter osv samtidigt som jag såg till att pulsen inte gick över 150 slag/min. Väl hemma dröp svetten av mig - mer på grund av värmen än på grund av ansträngning - och det var SÅ skönt att slänga mig i poolen. Idag fick jag dock ge mig tid att ta på bikini eftersom svärmor var på besök!


Dagens bonus - 2 311 varv i poolen och 60 minuters brännboll i stekande hetta. Vi hann spela två matcher och mitt lag vann båda gångerna. Inte så mycket på grund av min prestation men min man tog typ 25 lyror och sprang 3 helrundor så jag tar åt mig lite av äran för vinsten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar