Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

fredag 4 juli 2014

Dag 5/21

För tredje dagen på rad för min träning mig till Åhus. Idag blev det på cykel och i sällskap med min dotter Alice. Hon ville titta när kompisarna spelade strandfotboll och som bonus träffade hon inte mindre än två kändisar till priset av en. Mer om det kan du läsa på min andra blogg som jag inte vet hur man länkar till via telefonen..... www.maria-jagochdemina.blogspot.com är adressen i alla fall.
Eftersom allt mitt batteri i telefonen gick åt till att fota kändisar och posta på insta/fb så kunde jag inte ha Runkeeper igång på hemvägen men jag chansade på att det var lika långt hem och att det tog ungefär lika lång tid!
För att komma upp i en timme fick det bli en liten runda ikväll oxå och eftersom Alice ville bada när jag kom hem fick det gå undan lite grann så att jag blev varm i kläderna! 

Dagens bonus: sprungit minst 1 749 varv i poolen. Vi har en rund pool och om man springer så många varv blir det som en virvelvind och det tycker Alice är jätteroligt!

För övrigt börjar den riktiga utmaningen imorgon eftersom min man gick på semester idag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar