Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

tisdag 10 september 2013

Jag saknar min telefon!!!

Det är inte alls lika roligt att cykla/gå/springa om jag inte vet hur långt det var och hur lång tid det tog och hur fort det gick!! Jag gör det ändå men som sagt är det inte lika roligt.
Jag var ute och cyklade en lång runda i morse, det kändes som om det gick bra. Mitt i rundan kom jag på att sambon ju har en mackapär som jag kanske kan använda tills jag får tillbaka min telefon. Jag skrev ett inlägg om den på min andra blogg när jag provade den för ett bra tag sen. Det var innan jag visste att jag hade fel på mitt hjärta. Så med facit i hand förstår jag att det inte var min IQ den mätte i alla fall. Det var skrämmande nog min puls. Om du trycker HÄR och läser så kommer du att förstå vad jag menar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar