Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

söndag 3 mars 2013

Vecka 9


Veckan har gått riktigt bra och jag känner att jag orkar mer och mer.
Jag orkar gå längre och snabbare.
Jag orkar crosstraina på ett högre tempo.
Jag har lagt till fler styrkeövningar och jag har härlig träningsvärk på diverse ställen.
Det har blivit fyra godkända träningspass i veckan och jag ligger väldigt bra på det för att klara av Annes utmaning att göra 122 träningspass 2013.

Den enda dagen som jag slarvat med maten var i lördags då jag drack två glas vin och åt lite av den goda presenten som jag fick av en fin arbetskamrat i veckan.

Ett gott Ragusa satt fasttejpat på mitt skåp på jobbet
I fredags svor jag ju lite över att vågen visade plus fast jag skött mig. Jag har forskat lite i det där och tror helt enkelt att jag åt för lite. Jag tyckte att det kändes som om jag fick i mig tillräckligt men för att undvika att kommande fredagar blir likadana ska jag i fortsättningen hålla lite koll på vad jag får i mig med hjälp av en app som heter Shape Up.

Förhoppningsvis visar det resultat nästa fredag.

1 kommentar: